serveis a les persones

La Caritat gestiona el Menjador Social d´Olot

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

OLOT | X.V.
La Caritat d'Olot va encetar, ahir, el nou servei de Menjador Social. L'entitat Càritas ha puntualitzat que no té res a veure amb el servei tal com es va publicar diumenge passat. Aquest nou menjador funciona a partir d'un conveni entre el Consorci d'Acció Social de la Garrotxa i la Caritat. En tant que l'Asociación Cultural de Andalucia col·labora amb el local i en el servei i preparació dels àpats. Ara té uns 5 usuaris però pot arribar fins a 30.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes