FUTBOL

La Plataforma d´Usuaris farà una altra protesta aquest mes si Renfe no els fa cas

Els clients reclamen millores de temps i rebutgen l'encariment dels bitllets dels trens de Mitjana Distància

 

GIRONA | PILI TURON
La Plataforma d'Usuaris de Renfe ha fixat el 30 de novembre com a data límit per organitzat una altra mobilització de protesta pel servei de la companyia, llevat que aquesta accepti les seves reivindicacions. Segons es va acordar en l'assemblea celebrada dimarts a Girona, la convocatòria d'una nova mobilització dependrà del resultat de la propera reunió amb Renfe.
A més de deixar clar que mantenen les seves demandes i el seu malestar per l'encariment del bitllets dels nous trens de Mitjana Distància que circulen des de principis de mes, l'assemblea també va servir per decidir una reorganització interna de la plataforma. El motiu és el creixement, ja que en els seus escassos nou mesos d'existència han aconseguit aglutinar prop de 300 usuaris de Renfe de les comarques gironines i també, encara que amb poca presència, del Maresme. Això -tal com va explicar un dels seus portaveus, Albert Orriols- fa necessari revisar el funcionament del grup "per poder presentar-se davant Renfe i els altres interlocutors com un col·leciu representatiu i contundent a l'hora de plantejar les seves demandes" -segons explicaven en un comunicat emès ahir.
Els assistents a la trobada mantinguda dimarts a la nit van reconèixer que "s'enfronten a la incapacitat de Renfe i Adif" per resoldre de manera satisfactòria les seves reivindicacions, des que van començar les accions de protesta el febrer d'aquest any.
Albert Orriols va recordar que les seves demandes irrenunciables continuen essent que es millori el servei ferroviari tant pel que fa a la durada dels trajectes com en la puntualitat dels trens, així com també en la seva qualitat. D'altra banda, el portaveu de la Plataforma va destacar com a positiu que Renfe hagi acceptat la devolució de l'import dels bitllets quan els trens arribin amb un retard superior als 10 minuts.
L'assemblea de la Plataforma d'Usuaris de Renfe va acordar continuar els contactes amb la companyia que gestiona la línia ferroviària i els altres agents d'interlocució, agilitzar la comunicació entre els seus integrants, i dissenyar un calendari d'accions que "canalitzi de manera adequada i unívoca l'expressió de la indignació" que l'assemblea va expressar davant la situació actual.

Pendents d'una reunió
La Plataforma va demanar una reunió extraordinària del Comitè de Clients de Mitjana Distància per reclamar-li explicacions per la pujada dels preus. Tot i que encara no hi ha data oficial, Renfe ha fet saber al col·lectiu que està disposada a trobar-s'hi.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya