L´aeroport rep un 10% menys de turistes estrangers fins l´octubre

L'arribada de turistes internacionals per via aèria a Girona pateix el darrer mes un descens del 8,7%

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

GIRONA | ALBERT SOLER
El nombre de turistes es?trangers que han entrat per l'aeroport de Girona en els 10 primers mesos de l'any és un 10% inferior als que van fer-ho en el mateix període de 2008. Així ho demostren les xifres que va donar ahir a conèixer l'Institut d'Estudis Turístics (depenent del Ministeri de Indústria, Turisme i Comerç). Malgrat el descens -més elevat que el patit pels aeroports més importants-, el de Girona és el setè aeroport de l'Estat pel que més turistes internacionals han entrat.
Els 2.020.003 turistes internacionals que han arribat entre gener i octubre a Girona per via aèria suposen un descens lleugerament inferior a la mitjana espanyola, que ha sigut del 13%. Pel que fa únicament al mes d'octubre, han arribat per Girona 193.685 turistes internacionals, xifra que equival a un 8,7% menys que a l'octubre de 2008. En el rànquing mensual, l'aeroport de Girona és el vuitè amb més arribades internacionals.
És destacable que del total de viatgers estrangers que van arribar a Girona a l'octubre, només un miler no ho va fer en companyies de baix cost. I dels més de 2 milions arribats els deu primers mesos, a penes 70.000 no van usar les low cost.
El total dels aeroports espa?nyols van rebre a l'octubre 4,9 milions de passatgers internacionals, més de la meitat dels quals (51,5%) van arribar amb companyies de baix cost. Les que més viatgers van transportar van ser Ryanair, Easyjet i Air Berlin.
Les companyies tradicionals continuen perdent passatgers, ja que van reduir el volum de viatgers en un 5,6%.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes