Selva, Gironès, Ripollès, Garrotxa i Cerdanya baixen dels zero graus

La majoria de temperatures màximes no van superar els 15 graus a les comarques de Girona

 

GIRONA | DDG
La bonança en les temperatures de la setmana passada s'ha acabat. Després d'un dilluns fred on alguns municipis de muntanya van registrar temperatures mínimes de fins als -4,4º, les temperatures gèlides es van estendre per tota la província. A les comarques de la Garrotxa, el Gironès, la Selva, el Ripollès i la Cerdanya el mercuri va arribar a baixar en molts casos per sota els zero graus. La màxima temperatura mínima van ser els --5,2º de Queralbs. La seva màxima positiva, en canvi, va ser de -3,1º. A la resta de comarques, és a dir, a l'Alt i el Baix Empordà, les mínimes van rondar entre 1º i els 3º, excepte a Portbou i Roses, on les mínimes van ser 7,6º i 8,5º.
A la Vall d'en Bas la mínima va ser de -1,5º, mentre que a Olot va ser de 0,1º. En canvi les màximes van pujar en tots dos casos fins als 13º positius. En aquest sentit, les temperatures van tenir un comportament similar al Gironès. A Cassà de la Selva i Fornells, el Servei Meteorològic de Catalunya va registrar mínimes de -0,6º i -1,1º, respectivament. Mentre que a Girona van ser de 2,1º i a Vilablareix, 0,4º. I, de la mateixa manera que a a la Garrotxa les màximes van ballar entre els 13º i els 14º.
A Sant Pau de Segúries, al Ripollès, la mínima va ser de -1,7 mentre que la positiva va arribar als 9,5. En canvi a Molló la màxima i la mínima va ser de 3,8º. Pel que fa a la Selva, la temperatura més baixa la va registrar Vilobí d'Onyar amb -1º, mentre que a Anglès va ser de 5,4º. Les temperatures més altes van ser entre els 12º i els 14º. Finalment a la Cerdanya, el mercuri va baixar fins als -2,4, però a diferència d'altres comarques la màxima només va arribar fins als 5,5º.
D'altra banda, al Pla de l'Estany, la mínima va ser de 2,5º i la màxima, de 12,4º. Mentre que el Baix Empordà les mínimes va estar en els 2,9º de Torroella i els 1,3º de la Bisbal. Les màximes van rondar entre els 13º i 14º.
En canvi, a l'Alt Empordà les mínimes van ser lleugerament superiors i es van situar entorn als 3º mentre que les postives van estar entre els 9,7º i els 13,4º de Ventalló.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya