El Celler i El Bulli mantenen la màxima distinció a la Guia Repsol

 

GIRONA | A.S.
Dos restaurants de les comarques de Girona, El Celler de Can Roca i El Bulli, han obtingut la màxima distinció en la nova edició de la Guia Repsol, que vol ser una mena de Guia Michelin peninsular. Els dos restaurants mantenen d'aquesta manera els tres Sols que l'any passat la prestigiosa guia ja els va concedir, i se sumen als altres cinc catalans amb la qualificació màxima. Catalunya és la comunitat amb més establiments de restauració amb tres Sols, per davant del País Basc, amb sis; Madrid, amb tres; i Andalusia, Astúries, Castella-la Manxa, la Comunitat Valenciana i Extremadura, amb un.
En la presentació de la Guia 201o celebrada ahir es van donar a conèixer set nous restaurants que s'incorporen al selecte grup amb la màxima qualificació, dos dels quals són catalans: Casa Gerardo (Prendes, Astúries), Las Rejas (Las Pedroñeras, Conca), Hispania (Arenys de Mar, Barcelona), Via Veneto (Barcelona), Diverxo (Madrid), Zuberoa Oiartzun (Guipúscoa) i Etxebarri Atxondo (Biscaia).
Aquests se sumen als que ja tenien aquesta qualificació: Calima de Marbella, de la mà del restaurador Dani García, Pedro Subijana (Akelarre), Juan Mari Arzak (Arzak), Toño Pérez (Atrio), Santi Santamaría (Can Fabes), Carme Ruscalleda (Carme Ruscalleda-Sant Pau), Fermín Puig (Drolma), Quique Dacosta (El Poblet), Carlos Horcher (Horcher), Martín Berasategui (Martín Berasategui), Andoni Luis Aduriz (Mugaritz) i Oscar Velasco (Santceloni), a més dels esmentats Ferran Adrià (El Bulli) i Joan Roca (El Celler de Can Roca).
La guia inclou 50.000 referències de municipis d'Espanya, Andorra, el sud de França i Portugal, plànols de carrers de les principals ciutats i informació sobre més de 2.000 restaurants i hotels. Està acompanyada de dos annexos: la Guia dels millors vins d'Espanya, amb la valoració de 700 cellers i 1.500 millors vins, així com el manual turístic de Rutes amb denominació d'origen.
Juntament amb els nous continguts de l'edició impresa, Repsol ha reforçat la seva presència a Internet a través de les xarxes socials Facebook i Twitter -on ha assolit els 10.000 seguidors- i l'actualització de la guia online, que va registrar 37 milions de visites l'any passat. La guia a Internet compta amb vídeos sobre rutes actualitzades, plans de viatge personalitzats i una nova secció titulada"De sol a sol", en la qual els usuaris podran conèixer els secrets dels cuiners dels millors restaurants de l'Estat espanyol.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya