SANTA COLOMA DE FARNERS | DDG
L'Ajuntament de Santa Coloma ja té les obres del Fons Estatal d'Inversió Local (FEIL), anomenat pla Zapatero, enllestides abans de finals d'any. En total, el Pla ZP va destinar a la capital de la Selva 1.962.800 euros que han servit per fer la reurbanització de la Rambla, per la pavimentació dels carrers Major i Raval, la urbanització de l'entorn de la zona esportiva dels Saioners i la instal·lació de plaques solars tèrmiques al pavelló de la Nòria.
La partida més important, amb una inversió de 904.651 euros, s'ha destinat a la primera fase del projecte de reurbanització dels carrers del centre de la ciutat, la Rambla i els carrers adjacents. Aquestes obres ja estan acabades i aquests dies s'està col·locant el mobiliari urbà.
El projecte d'urbanització de la zona esportiva dels Saioners i l'avinguda Salvador Espriu, amb una inversió de 255.491 euros, ha consistit en la urbanització de l'entorn amb la creació d'una nova plaça i la senyalització de 130 places d'aparcament. Al pavelló de la Nòria s'hi ha instal·lat energia solar tèrmica per a l'aigua calenta amb un pressupost de 138.324 euros. També està en la seva recta final, quan manquen els darrers detalls, l'obra de millora de la pavimentació i la renovació de serveis dels carrers Major i Raval amb una inversió de 348.285 euros i 311.634 euros, respectivament.