PONT DE MOLINS | DDG
Pont de Molins va inaugurar ahir a la tarda el nou enllumenat públic del barri del Celler, que consisteix en uns llums de vapor de sodi que són menys contaminants. El Departament de Governació ha finançat les obres, que tenien un pressupost de 57.167 euros, amb més de 51.000 euros procedents del Pla únic d'obres i serveis de Catalunya (PUOSC).
L'actuació implicarà una millora en la il·luminació del municipi, tant pel que fa al consum energètic com per la supressió total de la contaminació lumínica al barri.
Concretament, s'han substituït els llums que existien fins al moment per uns altres de vapor de sodi, que són menys contaminants i, a més a més, també s'han dut a terme canvis a les lluminàries i les columnes actuals.