Habitatge protegit

L´Escala reunirà veïns interessats en pisos de protecció oficial

L'Ajuntament de l'Escala organitzarà una sessió informativa per als veïns interessats en els 28 pisos de protecció oficial

 13:05  
El projecte previst al municipi.
El projecte previst al municipi.  diari de girona

L'ESCALA | DDG L'Ajuntament de l'Escala organitzarà en les properes setmanes una sessió informativa per als veïns que estiguin interessats en els 28 pisos de protecció oficial que es construiran al municipi. Durant la jornada se'ls explicaran els requisits exigits per poder-hi accedir, així com el calendari d'execució previst.
La Generalitat ha inclòs el projecte en publicació que recull les iniciatives guanyadores dels concursos d'habitatge protegit. El projecte de l'Escala preveu 28 pisos d'entre dues i tres habitacions. Es tracta d'un edifici de planta baixa i tres pisos i i una planta subterrània d'aparcament.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya