SANT ANTONI DE CALONGE | C.T.B.
L'Associació de Veïns i Amics de Sant Antoni ha convocat a les entitats del municipi de Calonge i Sant Antoni per organitzar properament una jornades a favor del jaciment arqueològic que hi ha al Collet Est. La convocatòria és al Teatre Mundet de Sant Antoni aquest diumenge i en aquesta trobada es vol parlar amb les diferents associacions i entitats perquè organitzin diferents activitats durant aquestes jornades.
El programa per aquest diumenge començarà a dos quarts d'onze del matí al Teatre Mundet en què es vol parlar amb totes les entitats que assisteixin i, una hora després, es farà una passejada a l'àmbit del Collet Est.
Des de l'Associació de Veïns i Amics de Sant Antoni s'ha explicat que el passat 12 de desembre es van reunir representants d'una dotzena d'entitats per parlar d'aquestes jornades pro jaciment arqueològic.
La citada entitat treballa des de fa anys per aconseguir posar en valor aquest jaciment de la zona del Collet Est i forma part de la comissió de seguiment junt amb les associacions Centre d'Estudis Calongins Colonico i l'Ateneu Popular de Calonge.