PALAMÓS | DDG
Palamós preveu mesures ?exemplars que passin per fer treballs per a la comunitat per als joves incívics. Entre ells, els qui embruten indiscriminadament les parets dels edificis del municipi amb grafits. A finals de l'any passat la policia local va detenir un dels dibuixants més actius del municipi i el cas ja està en mans de la fiscalia de menors. Es tracta d'un jove del municipi de 15 anys.
Els agents van enxampar el noi quan estava fent un dibuix i automàticament es va engegar el procés que portarà el noi davant un jutge de menors. I és que Palamós pretén posar solució a les molèsties que les guixades indiscriminades a façanes de cases i comerços causen als veïns del municipi.
En aquest sentit, el regidor de Seguretat Ciutadana de Palamós, Alfons Bartolomé (CdeP), va anunciar en el darrer ple municipal que la intenció del municipi és que els joves facin treballs per a la comunitat de cara a rescabalar els veïns de les molèsties i els costos que els suposa la neteja de les façanes guixades, malgrat que tot plegat dependrà de la decisió del jutge. S'espera que la sentència estigui llesta en pocs mesos, explica Ràdio Palamós.