SANT FELIU DE GUÍXOLS | C.T.B.
El president de l'executiva local de Convergència Democràtica de Catalunya a Sant Feliu de Guíxols, Jordi Cambronero, va manifestar ahir que Tots per Sant Feliu ha de ser el partit que dongui el primer pas si es pretén tirar endavant una moció de censura contra l'equip de govern ganxó, després que aquest dimarts es quedés en minoria. Cambronero, però, troba un inconvenient per presentar la moció, i és que queda poc més d'un any per a les eleccions municipals.
El president de CDC de Sant Feliu considera que, arran de les declaracions de Tots per Sant Feliu que ataquen directament la figura de l'alcalde Pere Albó, "deixen clar que al govern falta lideratge i, per tant, són ells els que han de valorar l'opció de la moció de censura".
En qualsevol cas, Cambronero va assegurar que qui ha de prendre la decisió de presentar una moció de censura o parlar-ne amb TSF i Amics ho ha de fer parlant amb l'executiva local i el grup municipal.
En declaracions a aquest diari, el portaveu de CiU a l'Ajuntament, Miquel Lobato, apostava per un govern de concentració.