La urbanització de Maçanet on es volia situar l´institut es desencalla i ja té el projecte fet

Els promotors volen iniciar les obres enguany després que el Turó d'en Roure ja té el vistiplau d'Urbanisme

 

MAÇANET DE LA SELVA | E.B.
La Comissió Territorial d'Urbaisme de Girona ha subrogat les funcions de l'Ajuntament de Maçanet pel que fa la verificació del text refós i la seva aprovació final ha desencallat la futura urbanizació coneguda com la del Turó d'en Roure, un pla parcial que que connecta la urbanització de Bellavista amb el poble i que ha aixecat molta polèmica perquè és on es preveia ubicar el nou institut de Maçanet.
Per part dels promotors, com explica un d'ells, Miquel Muntsó, el que ha condicionat la Comissió d'Urbanisme de Girona en el text refós no són canvis importants "sinó un petit increment de zona verda i el canvi d'ús d'un habitatge" i que en canvi, el nombre d'habitatges es manté.
Aquest Pla Parcial ha aixecat polèmica els darrers mesos a Maçanet, ja que per alguna raó que no es coneix es va decidir no portar a ple el text refós definitiu i alhora, el tinent d'Alcalde de CiU ha assegurat que els terrenys que se cedeixen a l'Ajuntamnet no serien adients per fer-hi l'institut nou i que es busquen altres terrenys.
D'altra banda, els promotors ja tenen el projecte d'urbanització fet -que s'haurà de ratificar en ple- i asseguren que fa pocs dies s'han reunit amb l'arquitecte i l'alcalde, Alfons Soms (PSC), per concretar alguns aspectes de la urbanització i asseguren que "la intenció es començar les obres aquest any mateix", afegeix Muntsó. I a més, ressalta que els problemes que han tingut anteriorment, per exemple que no es passés el text refós per ple a l'últim moment es deu al fet que "suposo que vam tenir mala sort de coincidir amb una crisi de govern interna aquest darrer any"
Però ara, Muntsó és optimista i explica que ara que torna a haver-hi estabilitat a l'equip de govern "estem convençuts que hi haurà una bona entesa"
Quan la urbanització es comenci a tirar endavant, a l'Ajuntament li correspondran més de 8.000 m2 en equipaments i si bé inicialment hi havia d'haver l'institut, la postura del consistori encara és ambigua, ja que, com va dir l'alcalde en el darrer ple també, es miren altres localitzacions. Tot i això, el promotor de la futura urbanització Miquel Muntsó assegura que "per a l'elaboració del projecte hem seguit les indicacions que des del Departament d'Educació de la Generalitat se'ns va transmetre".

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya