L'Escala

La sardana és patrimoni immaterial català

El diploma que acredita la Sardana com un dels 10 Tresors del Patrimoni Cultural Immaterial de Catalunya i Andorra

 10:24  
La sardana és patrimoni immaterial català
La sardana és patrimoni immaterial català  m.j.

El president de la Capital de la Cultura Catalana, Xavier Tudela, a la dreta, va entregar, dissabte a la tarda a l'Escala, el diploma que acredita la Sardana com un dels 10 Tresors del Patrimoni Cultural Immaterial de Catalunya i Andorra. Va aconseguir el 9,41% dels vots i el segon lloc, darrere la festa de Sant Jordi. El president de la Federació Sardanista de Catalunya va rebre el diploma. En el mateix acte, celebrat al gimnàs de l'IES El Padró, també va tenir lloc la presentació de la nova edició de les Guies d'Aplecs de 2010. M.j.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya