Convoquen per segon cop la plaça de caporal després que fos impugnada

L'únic aspirant no complia el requisit d'haver estat dos anys com a agent amb plaça

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
El regidor Juan José Sánchez.<br/>
El regidor Juan José Sánchez.
 ddg

CARLES TORRAMADÉ
L'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols ha convocat novament l'oposició per a la plaça de caporal de la Polica Local, després que ja fos convocada l'any passat. La impugnació per part d'un sindicat, que va detectar que l'únic dels candidats no complia amb els requisits, va obligar a deixar deserta la plaça fins a aquest gener, en què s'ha convocat de nou. El regidor de Seguretat Ciutadana, Juan José García, ha explicat que aquest candidat ja compleix ara els requisits. Aquest aspirant a ascendir al càrrec de caporal ja ocupa actualment el càrrec de manera interina.
La plaça de caporal es va convocar l'any passat. Com ara, un dels requisits era que els agents que hi optessin tinguessin una antiguitat mínima de dos anys de funcionari de carrera com a agent a la Policia Local de Sant Feliu. Tan sols s'hi va presentar un aspirant, que ja era, i és, caporal ínterinament fins que es resolgui la plaça. El cas és que un sindicat va impugnar la candidatura perquè no complia aquest requisit. El secretari municipal va estudiar l'al·legació i va resoldre que era correcte, de manera que es va haver de declarar desert el concurs ja que no hi havia més aspirants.
La junta de govern local del novembre de l'any passat va aprovar novament les bases i aquest mes de gener s'ha convocat el concurs. Actualment, la plantilla de la Policia Local de Sant Feliu compta amb una quarantena de persones entre comendaments i agents. En la darrera incorporació, segons ha explicat el màxim responsable de l'àrea de Seguretat Ciutadana, a final de l'any passat es van incorporar vuit agents més amb plaça en unes oposicions que van comptar amb la participació d'uns setanta aspirants.

Nova àrea per a García
D'altra banda, el regidor ha concretat ahir que l'alcalde, Pere Albó, ja ha signat el decret que oficialitza el repartiment de les àrees municipals que van deixar els de Tots per Sant Feliu. García ha concretat que no hi ha hagut cap variació del repartiment provisional que es va fer el dimarts del trencament de l'equip de govern. Així, aquest regidor s'ha quedat amb l'àrea d'Hisenda i haurà de tancar el pressupost per a aquest any. El socialista ha manifestat que manté la ?contractació del cap de la brigada que va motivar la ruptura del quadripartit i assegura, contradient a TSF, que no implicara ?l'acomiadament de cap treballador municipal.

COMPARTIR
 
unicef, unicef girona, unicef haiti, haiti, donacions haiti, doncaiones haiti, unicef donacions, donacions girona
PROMOCIONS
 
Els llibres de
la nostra escola
Aconsegueix els llibres que han
marcat la història de l'escola catalana 
 
CONSULTORIS
 
Legal
Cada dijous Prat Sàbat advocats resolen els dubtes legals dels lectors
Envia ja la teva pregunta
 
TROBADES DIGITALS
 


 
Magda Casamitjana
L'alcaldessa de Roses parlarà amb els lectors el  dijous dia 11 a les 12:00h.
Envia la teva pregunta


  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad