El Pla de l´Estany tindrà tres àrees per fomentar l´activitat industrial

La comissió aprova provisionalment el Pla Director Urbanístic després d'estudiar les al·legacions

 
Unes obres d´infraestructura a Palol de Revardit.
Unes obres d´infraestructura a Palol de Revardit.  marc martí

GIRONA | F.BENEJAM
Les 90 hectarees de l'àrea d'activitat econòmica prevista en el Pla Director Urbanístic (PDU) de la comarca del Pla de l'Estany es dividiran en tres zones diferents que estaran repartides per diferents punts del territori de la demarcació. La Comissió Territorial d'Urbanisme de Girona va aprovar ahir de forma provisional el Pla Director Urbanístic després d'estudiar les 681 al·legacions que administracions locals, empreses i particulars del Pla de l'Estany van presentar contra alguns aspectes del pla inicial, en exposició pública des de l'aprovació de l'acord a principi de 2009.
La major part d'aquestes al·legacions es referien a la proposta del Pla Director de comptar en un futur amb un espai ben equipat i comunicat per fomentar l'activitat econòmica de diferents empreses. La creació d'aquesta àrea -per la que es requeria un total de 90 hectàrees necessàries per dur a terme aquestes activitats- no va ser ben vista per molts ajuntaments dels pobles del voltant, així com també per algunes empreses i particulars, que consideraven, entre altres coses, que aquesta zona podia albergar indústries contaminants que perjudiquessin l'entorn.
Aquestes hectàrees, que segons la Comissió "s'entenen necessàries per al desenvolupament econòmic de la comarca", estaran repartides de la següent manera: 35 hectàrees aniran a Cornellà de Terri, 30 a Palol de Revardit i 25 encara estan pendents d'ocupació. Cal destacar que el Pla també mostra les prescripcions del Departament de Medi Ambient i Habitatge pel que fa a la memòria ambiental i de l'Agència Catalana de l'Aigua. A partir d'ara, la Comissió haurà d'esperar l'aprovació definitiva del conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, prevista per al 9 d'abril.
A banda del Pla de l'Estany, la Comissió Territorial d'Urbanisme de Girona també va tractar altres projectes dels municipis de la província, sobretot de municipis com Cadaqués, Port de la Selva, Figueres o Viladamat. La Comissió va aprovar definitivament el Pla especial urbanístic que preveu l'ampliació de l'aeròdrom situat en aquesta última localitat.




  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya