DDG/E.B.
La secció local d'ERC a Sant Hilari Sacalm critica que el president del Consorci de Benestar Social de la Selva i el cap de CiU, a l'oposició de l'Ajuntament, Robert Fauria, "no votés a favor" del canvi de gestió de la residència geriàtrica, quan ara recau a mans del CASC (Consorci d'Acció Social de Catalunya) i que en el cas de Sant Hilari Sacalm recau al Consorci que presideix Fauria. ERC assegura que el canvi de gestió del geriàtric s'ha fet per "millorar encara més la professionalització de la gestió dels serveis socials locals".
En concret, el grup de CiU en el passat plenari va abstenir-se en la seva votació, un fet que segons ERC fa que Fauria "demostra una vegada més la seva incoherència no estant a favor ni en un tema que beneficia a la població ni en el Consorci del que ell és president", assegura la formació en un comunicat. I, a més, posa en dubte que Fauria sigui "la persona adequada" per representar el Consorci d'Acció Social de Catalunya.
El cap de CiU, Robert Fauria, per la seva banda, ahir assegurava que van abstenir-se en la seva votació perquè l'equip de govern (ERC-PIG) no va notificar el canvi a l'empresa actual que gestiona el geriàtric i que aquesta "ho estava fent bé i que no entenem el canvi". Tot i això, a partir d'ara Fauria assegura que donaran suport a l'entitat nova que ho durà, i més ell, que és el president del Consorci.