Energia

Girona formarà part de la Catalunya Central en la reestructuració d´Endesa

L'actual director de la companyia a la província es jubila

 09:27  
El primer terme, Josep Maria Rovira, i en segon pla, l´Agustí López.
El primer terme, Josep Maria Rovira, i en segon pla, l´Agustí López. aniol resclosa

GIRONA | JOFRE SÁEZ Endesa té entre mans un nou organigrama de gestió de la xarxa de distribució elèctrica de les comarques de Girona que comportarà canvis significatius. La ?companyia elèctrica preveu una reestructuració de l'actual model en el qual la província passarà a formar part d'una de les tres noves gran àrees de gestió. La Catalunya Central.

L'actual director d'Endesa a Girona, Agustí lópez, està a punt de jubilar-se i sense ell, per tant, quedaria una vacant a la demarcació per encarregar-se de la gestió directa sobre el territori. La companyia, però, preveu que el seu càrrec l'assumeixi l'actual director de la Catalunya Central, en Francisco Vizcaíno que està establert a Manresa. D'aquesta manera, Endesa sumarà en aquesta nova zona la província de Girona i també el Maresme, el Vallés Oriental i el Valles Occidental.

La Catalunya Central seria un dels tres grans blocs amb els quals Endesa té previst afrontar aquesta nova etapa de gestió de la distribució elèctrica catalana. Un segon gran bloc és el que formaria únicament la comarca del Barcelonès. És a dir, la que la companyia anomena Catalunya Centre, mentre que el tercer gran àmbit, en la reestructuració seria la resta del territori català i s'anomenaria la Catalunya Oriental.

L'actual director d'Endesa a Girona, l'Agustí López, deixarà el seu càrrec després de 12 anys de feina a les comarques de Girona, ja que va arribar el 1998.

D'altra banda en un procés de reestructuració anterior, durant el gener de 2008 Fecsa-Endesa va nomenar Francisco Vizcaíno com a nou director de la companyia a la Catalunya Central. Vizcaíno substituia aleshores en el càrrec a Francesc Archs, que va passar a desenvolupar la seva activitat professional als serveis centrals de la companyia. Endesa està acabant de perfilar l'organització interna que s'espera que en els pròxims dies l'acabi de fer pública.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya