Millora assistencial

Les ambulàncies de Girona incorporen 80 desfibril·ladors

El Consorci del Transport Sanitari de Girona inverteix 100.000 euros per col·locar 80 desfibril·ladors automàtics

 09:40  
Un dels aparells desfibril·ladors que s´han instal·lat en els vehicles.
Un dels aparells desfibril·ladors que s´han instal·lat en els vehicles.  diari de girona

GIRONA | DDG Els vehicles de transport sanitari gironins comptaran amb equips de reanimació cardíaca. El Consorci del Transport Sanitari (CTSC) de la regió de Girona ha instal·lat 80 desfibril·ladors automàtics al mateix nombre d'ambulàncies dotar-les d'aquest servei.

L'adquisició i incorporació d'aquests desfibriladors ha tingut un cost de 100.000 euros, amb l'objectiu d'assolir una millora assistencial de cares al pacient. En aquest sentit, tot i que la normativa no exigeix que el transport sanitari programat disposi de desfibril·ladors, des del CTSC s'ha considerat que aquesta aposta "és important pensant sobretot per l'usuari".

Juntament amb la incorporació dels desfibril·ladors, també s'ha fet necessari formar el personal del CTSC per usar de forma correcta aquests aparells. Els cursos de formació es van impartir a la Universitat de Girona.

Per altra banda, el CTSC també va renovar una part de la flota amb l'adquisició de set ambulàncies noves de transport programat. Quatre d'aquests vehicles donaran servei a les comarques del Gironès, la Garrotxa, el Ripollès i l'Alt Empordà. En concret, la inversió per fer aquesta renovació de la flota ha costat al CTSC un total de 300.000 euros.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya