Religió

El PP critica que Figueres cedís espais gratuïts pel Ramadà

El PP critica la decisió de l'equip de govern i demana si les altres entitats també hi podran anar gratuïtament

 07:39  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

G.TUBERT El grup municipal del PP de Figueres, a l'oposició, va criticar durament ahir a la sessió plenària que l'equip de govern cedís gratuïtament dos espais de la ciutat perquè uns 400 musulmans puguin fer les seves pregàries durant el Ramadà. El regidor, Diego Borrego, va demanar que les altres entitats de la ciutat també poguessin fer-ho i va insistir que «el Ramadà, igual que la Quaresma, es poden celebrar a casa».

La cessió d'una sala del castell de Sant Ferran i d'una nau de titularitat municipal a la Marca de l'Ham -que servirà per la brigada municipal- a aquest col·lectiu es va fer pública la setmana passada. Segons publicava Diari de Girona dissabte, el consistori buscava acabar amb els problemes dels locals que fins ara utilitzaven aquestes persones, a banda de conflictes amb veïns i de mobilitat. El partit popular, però, considera que s'ha fet un tracte de favor amb aquestes persones perquè «si qualsevol altra entitat truca al consorci del castell li diran que li deixen una sala llogant-la». Borrego, a més, va qualificar l'acció de govern d'electoralista «perquè si ells veuen que els han tractat bé, senyor Vila, el votaran». El batlle va replicar que aquestes persones no poden votar perquè tenen altres nacionalitats i que «a vegades, hem de prendre decisions que no són en aquest sentit, sinó en el de resoldre problemàtiques». L'edil popular també va assegurar que les reformes que s'han fet a la nau municipal «s'han fet perquè hi anessin a resar». Una afirmació que l'equip de govern va negar.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad