FIGUERES | G.T
La regidora del PSC a Figueres, Isabel Pineda, ha assegurat que "tot continua igual" i preguntada per Diari de Girona sobre si es mantindria al grup ha afirmat que sí. Pineda ha respost així al comunicat que els socialistes van fer arribar dient a la regidora que era lliure d'abandonar la formació però que també ho havia de fer en els altres càrrecs polítics que ostentés, fent referència a la seva mitja jornada al Consell Comarcal.
Els rumors sobre la possible marxa de la regidora es van iniciar just després del trencament del pacte, el mes de febrer passat, entre CiU i PSC. Van tornar amb més força, però, la setmana passada després que, pel que sembla, Pineda mantingués converses amb diversos interlocutors sondejant la possibilitat de deixar el PSC. Tot això va quedar aturat, suposadament, després d'una trobada amb algun alt dirigent del partit.
L'executiva local va assegurar aleshores que la regidora havia desmentit en reiterades ocasions que volgués marxar, tot i que van admetre que els havia fet saber que no estava "còmode" amb l'actual direcció. Malgrat això, des del PSC van insistir que volen que la regidora es quedi amb les seves responsabilitats i "acabi la legislatura", recordant-li, però, que és lliure de deixar "totes" les seves atribucions lligades al partit.