La Garrotxa

Dos detinguts per cometre 4 robatoris en una mateixa nit

Els robatoris que se'ls imputen van tenir lloc entre la nit del dia 19 de novembre i el matí del dia 20 a Olot i Santa Pau

 11:58  

ACN Els Mossos de la Garrotxa han detingut dos joves com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força, un delicte de robatori i furt d'ús de vehicle sense intimidació i un delicte d'entrada en habitatge aliè. El 7 de desembre es va detenir un dels joves, Anass El K., de 21 anys, i l'11 del mateix mes l'altre, José Luís Z. F., de 18 anys i amb domicili a Olot. El cas continua obert atesa la presumpta implicació de més persones en els fets.

Els robatoris que se'ls imputen van tenir lloc entre la nit del dia 19 de novembre i el matí del dia 20. A Olot, els lladres es van emportar 25 ordinadors portàtils, dos projectors i un escàner d'un local; dos aparells de dins d'un cotxe aparcat en un garatge tancat i un cotxe d'un altre garatge que com a mínim van utilitzar per anar al municipi veí de Santa Pau. Allà es va produir un robatori en un restaurant d'on els lladres van agafar menjar, ampolles de licor i un televisor.

El 20 de novembre es va recuperar el vehicle sostret. Al seient del darrere hi havia el televisor robat a Santa Pau i un carregador d'ordinador portàtil com els sostrets a Olot.

Posteriorment els Mossos van localitzar més accessoris informàtics, els projectors, l'escàner i algun article sostret al restaurant de Santa Pau en escorcollar el domicili del jove detingut el dia 7 de desembre, Anass El K.

Als detinguts els mossos els atribueixen el delicte d'entrada en habitatge aliè perquè en el decurs del dia 20 José Luís Z. F. i tres homes més van ser sorpresos en un mas de Santa Pau -una segona residència- pels seus propietaris. Els joves van marxar amb un ordinador portàtil i un televisor, però hi van deixar menjar i alguns objectes que, com els Mossos van constatar, havien estat sostrets poques hores abans.

Les gestions policials continuen obertes per localitzar les altres persones. Anass El K., amb nombrosos antecedents, va passar a disposició judicial la setmana passada. José Luís Z.F. ho ha fet aquesta.

  HEMEROTECA
El trànsit
AmpliarAmpliar informació
El trànsit a la ciutat
AmpliarAmpliar informació

 
GUIA DE ROSES
 
Tota la actualitat rosinca i de l'Alt Empordà en un sol portal.
Notícies - Agenda - Cinema - Empreses

Canal de sorteigs

sorteigs de la loteria i la travessa

Loteries i apostes

Consulta els resultats dels principals sorteigs de la loteria i la travessa.

Font:

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya