Promoure la Costa Brava com a destí turístic del mercat francès és l'objectiu de la campanya que es posarà en marxa el dia 9, amb un pressupost de 181.800 euros, al qual han contribuït, per primera vegada, els municipis de la costa. La crisi econòmica ha portat a concentrar tot l'esforç en un país, que en aquest cas és França, i a reclamar el suport dels consistoris, amb la qual cosa el pressupost de la iniciativa ha augmentat en un 67,5% respecte a la de l'any passat.

El Patronat de Turisme, que sufraga un 25% de la inversió, advoca així per una fusió de capital públic i privat per dur a terme la campanya, ja que aquest últim es reparteix un 25% de la despesa amb els ajuntaments i el 50% restant és una aportació de Turespaña. Així, des de dilluns que ve i fins a principi de juny, la campanya, dirigida especialment a parelles de més de 45 anys, consistirà en la difusió de cartells amb un vespre a la platja de Calella de Palafrugell, en els qual apareix la llegenda "Quel age ai-je envie d'avoir aujourd'hui?" (Quina edat vull tenir avui?).

Els anuncis apareixeran durant tot el maig en mitjans francesos, tant de premsa general com portals d'Internet, i en suports exteriors com autobusos de París, Montpeller i Tolosa de Llenguadoc, així com en el tren d'alta velocitat que enllaça la capital gal·la amb l'estació de Figueres. La fusió entre capital privat i públic es va fer per primera vegada el 2009.

Ara, les dificultats econòmiques han portat a incorporar a aquesta iniciativa als ajuntaments de Blanes, Lloret de Mar, Sant Feliu de Guíxols, Santa Cristina d'Aro, Castell-Platja d'Aro, Calonge-Sant Antoni, Palamós, Palafrugell, Begur, Pals, Torroella de Montgrí-l'Estartit, l'Escala, Roses, Cadaqués, Port de la Selva i Llançà.