Han sigut perjudicials aquest sis mesos de retard?

Està clar que sí. Qui reemborsarà als hotelers i restauradors gironins els diners que han deixat de guanyar en tot aquest temps?

Què li sembla el document final?

Aquest és un aspecte positiu de la qüestió. És una proposta molt intel·ligent l'intent que Ryanair deixi de fer vida nòmada i arreli a Girona. L'oferta que li fa el Govern obliga ara Ryanair a mullar-se.

I els 7,5 milions?

És el que ens costarà a nosaltres la nova facultat de Turisme (riu). Si són diners que revertiran en benefici del territori em semblen ben invertits.

Com valora tot el procés d'aquest darrer mig any?

Aquests sis mesos han anat bé per una cosa: han cohesionat la societat gironina. Gairebé tothom s'ha adonat de la importància que té l'aeroport per a les comarques de Girona. Si algú en tenia dubtes, la possibilitat de perdre Ryanair els ha esvaït. Això és com la parella, que només quan et deixa t'adones del que la trobes a faltar.

Valora la presència de Ryanair només en clau econòmica?

No, hi ha també el factor emocional. No és el mateix per a un gironí poder agafar l'avió a Girona que haver d'anar fins l'aeroport de Barcelona. Si per volar a segons quins destins es triga menys queper arribar en cotxe al Prat!

Veu fàcil que Ryanair accepti aquest document?

Aquest és un altre tema. Ara cal esperar a veure amb què sortirà Michael O'Leary en la seva pròxima aparició. Ja veurem.

Potser no li agrada assabentar-se per la premsa del document?

Que vol dir que encara no li han presentat?

No. Van optar primer per fer-lo públic.

Uiuiui, ai quina por. En fi, que tinguem sort.