El retorn del doble sentit de circulació al passeig marítim de Lloret de Mar es troba sobre la taula del govern local de CiU, després que els serveis tècnics hagin elaborat dues propostes del projecte definitiu. Ara el govern s'ha de reunir amb els grups de l'oposició per mostrar les dues propostes per tal que decideixin la més adient per aquesta cèntrica via marítima.

Aquest canvi al passeig es produirà després que els grups opositors aconseguissin via moció que el govern -que es troba en minoria- hagués de fer marxa enrere i ara hagi de recuperar el doble sentit de circulació.

La primera, la més econòmica, consistirà a col·locar una capa de slurry, un material per pavimentar la via així com fresar-la. I la segona comportaria a banda de fresar la via, posar una capa d'asfalt de tres a quatre centímetres. Tot i ser diferents opcions, ambdues a més, permeten construir, si es decidís un recol·lector per a la recollida d'aigües pluvials.

Per part de l'equip de govern es considera que és més adient la primera perquè en ser la més econòmica permetria modificacions ràpides com ara si finalment, la Direcció General de Costes donés el permís per poder fer el pàrquing soterrat al passeig i calgués tornar-hi a fer obres. Malgrat això, la paraula i la decisió està a mans dels grups de l'oposició (MILLOR, PP, ICV, PSC) i el govern de CiU, que conjuntament decidiran.

Cal recordar que malgrat es retorni al doble sentit al passeig Marítim aquest tindrà línia contínua i per tant, no es permetrà cap gir a l'esquerra, com s'havia permès abans. A més, també es prohibirà el pas de vehicles amb pes superior als 3.500 quilos al passeig marítim en direcció a la Caleta. A més, en fer els dos carrils, s'haurà d'eliminar el carril esport, es crearà aparcament de motos per absorbir els que es treuen de l'avinguda de Just Marlés i canviaran alguns aparcaments de zona blava.