La unió fa la força, i si qui s'uneix és el luxe, més força encara. Els setze hotels més luxosos de la Costa Brava han creat una nova marca. Sota el nom de Costa Brava Hotels de Luxe, neix una agrupació hotelera que pretén unir esforços per reforçar la marca Costa Brava i augmentar-ne la seva projecció internacional. L'objectiu és presentar als potencials clients una oferta completa "d'alt nivell i exclusiva" d'establiments hotelers i, alhora, complementar-ho amb informació dels millors restaurants, botigues, activitats d'oci i culturals.

L'associació compta amb setze hotels, un de 5 estrelles Gran Luxe, set de 5 estrelles i vuit de 4. L'eina bàsica de promoció és la web que s'ha traduït a sis idiomes. L'associació es va presentar ahir a El Celler de Can Roca.

Sumar per créixer. Aquesta és la motivació que ha portat els responsables dels hotels més luxosos de la Costa Brava a crear la nova marca. Els responsables del projecte van reconèixer que són diversos els atractius que ofereix el litoral gironí per al turista més exclusiu i que, en canvi, fins ara no s'han comercialitzat prou bé. "Sovint, encara que no ens agradi, es vincula la Costa Brava a una oferta no gaire luxosa i volem explicar que tenim de tot i també opcions d'altíssima qualitat", va remarcar Martí Sabrià, gerent de Costa Brava Centre Hotels.

La iniciativa neix amb setze hotels però amb la voluntat d'ampliar si hi ha establiments de nivell que s'hi volen sumar.