Lloret Turisme, entitat de promoció turística de Lloret, ha endegat una acció comunicativa que, sota el nom Enjoy and Respect, donarà a conèixer als turistes i operadors turístics els punts de la nova ordenança de civisme i via pública més rellevants. La iniciativa vol traslladar la idea que Lloret és una gran destinació de lleure però amb normes. La campanya se centra principalment en uns díptics informatius escrits en cinc idiomes (català, castellà, francès, alemany i anglès) en els qual es visualitzen els nombrosos atractius per gaudir de Lloret ?Enjoy?, així com el vessant informatiu de sancions per als usuaris que no respectin l'espai públic i els altres usuaris ?Respect?. La creativitat juga amb pictogrames i colors com són el verd, en positiu, i el vermell, en negatiu, fàcilment associables i identificables per a tots els públics.

Aquesta campanya anirà reforçada amb suports exteriors com són banderoles i MUPIS, que projectaran el logo E&R i enllaç a la informació en línia. Paral·lelament s'està fent una comunicació als operadors turístics dels mercats d'origen i empresariat local. Està previst que a finals de mes la campanya ja estigui en ple funcionament. Segons el consitori, la campanya és una acció més dins de l'estratègia de política turística que l'Ajuntament està duent a terme des del passat mes d'agost.