La Federació Catalana d'Associacions d'Activitats Recreatives Musicals (Fecasarm) repartirà aquest cap de setmana 2.000 polseres amb el lema 'Maximum Fun, Minimum Distrubance!' - 'Màxima Diversió, Mínima Molestia' - entre els usuaris de l'oci nocturn de Lloret de Mar per contrarestar la imatge que el programa' We love Lloret ', de la televisió privada alemanya ProSieben, ofereix de la ciutat gironina, mostrant-la com paradís del sexe, l'alcohol i la festa, propis del 'turisme de borratxera'.

En un comunicat, l'entitat ha explicat aquest dilluns que l'acció s'emmarca dins de la II Campanya de Civisme i Conscienciació, impulsada costat de l'Associació de Bars i Restaurants de la localitat i la cervesera Heineken, i que pretén combatre el soroll i les conductes incíviques a la via pública durant la nit, promovent entre prop de 4.000 usuaris el consum responsable d'alcohol, la diversió controlada i el respecte cap als veïns.

La Fecasarm va mostrar avui el seu "total suport" a la iniciativa de l'alcalde de Lloret de Mar, Romà Codina, de declarar persona 'non grata' del municipi a l'empresari Francis Hage, conegut com 'Don Francis', per ser un dels impulsors del programa, així com denunciar el producte davant l'Agència Catalana de Turisme i transmetre la mateixa queixa al Govern.