El regidor d'Hisenda, Josep Gelis (CiU), a la comparaixença d'ahir al matí, va enumerar en 2.850 les reclamacions dels veïns referents a l'enllumenat públic, la neteja, al mobiliari urbà o l'estat dels carrers. Gelis va indicar que un 25% de les incidències van arribar a l'Ajuntament a través d'Internet. No obstant, va qualificar el percentage de petit perquè l'Administració Local Olotina vol potenciar les comunicació elctrònica amb els ciutadans. Va indicar que la major part de les queixes fan referència a l'enllumenat públic i són resoltes per la Brigada Municipal en un termini mitjà de 23 dies. La resta són resoltes pel Consorci de Medi Ambient i Salut Pública (SIGMA).

Va recordar que l'Ajuntament s'havia proposat la creació d'un sistema per la resolució de les incidències de la quotidianeïtat ciutadana. Va posar per exemple les bombetes foses de l'enllumenat públic o els sots al carrer.

Gelis va indicar que les mostres de satisfacció dels veïns pel sistema fan que l'Oficina d'Atenció al Ciutadà tingui unes bona percepcio del treball efectuat des de l'Ajuntament. Va indicar que es tracta del programa "La ciutat dels detalls". La idea és mantenir la ciutat en bones condicions en base de la intercomunicació entre els veïns i els servis d'atenció de l'Ajuntament.