Una campanya promociona la Garrotxa als busos de Barcelona

La promoció subratlla la proximitat entre Olot i la capital i destaca els espais naturals de la comarca

15.07.2013 | 09:15
Un dels busos que connecten Olot i Barcelona, decorat per la campanya.
Un dels busos que connecten Olot i Barcelona, decorat per la campanya.

La comarca de la Garrotxa ha iniciat aquest cap de setmana una campanya de promoció utilitzant els autobusos de la companyia Teisa que diàriament circulen des d'Olot fins a Barcelona.

El projecte, impulsat des de l'Ajuntament d'Olot, compta amb el suport del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i el Departament d'Infraestructures i Mobilitat i s'ha basat en il·lustrar els autobusos amb imatges de la comarca de la Garrotxa i de les activitats que s'hi poden realitzar, amb la intenció d'atreure més turistes barcelonins. Amb aquesta campanya, la comarca vol donar a conèixer els seus espais naturals com els volcans, la Fageda d'en Jordà i la seva gastronomia als ciutadans barcelonins.

Aquesta iniciativa també aprofita les millores de les infraestructures de comunicació entre la capital, Barcelona, i Olot. I és que, amb el lema "La Garrotxa, més a prop del que t'imagines" vol donar a conèixer que les dues ciutats només estan a una hora de distància gràcies al túnel de Bracons.

El projecte ha implicat diversos agents del territori com Turisme Garrotxa, l'ACO, el Patronal de Turism i el Departament d'Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat, entre d'altres i ha estat dissenyat per Montsalvatge Comunicació d'Olot i s'allargarà un any. "La campanya generarà un impacte importantíssim amb pocs recursos i pretén vendre la idea de proximitat que representa el nou accés a la Garrotxa per Bracons", ha ressalta el regidor de Promoció d'Olot, Estanis Vayreda. Per això un dels elements rotulats són dos rellotges que s'han pintat a dins les dues "o" d'Olot, amb una hora de diferència, i accions de la vida quotidiana que duren aproximadament aquest temps han servit per emfatitzar aquest element.

Segons el secretari general d'Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, la promoció aprofita "el gust pel paisatge, les ganes per fer turisme i mostren com el territori està connectat".

Per la seva banda, l'ajuntament d'Olot vol consolidar el desenvolupament i creixement de l'activitat turística amb nous projectes, un d'ells aquesta campanya que utilitza els autobusos. L'alcalde d'Olot, Josep Maria Corominas, que va subratllar "la qualitat de les imatges d'un entorn idíl·lic" i que és important "impulsar projectes d'aquestes característiques treballant de bracet amb el sector privat".

Enllaços recomanats: Premis cinema