Èxit d´assistència al primer «outlet social»

La iniciativa, organitzada per la Fundació Ramon Noguera, ha rebut durant tres dies la visita d'unes 4.000 persones

15.07.2013 | 09:15
L´"outlet social" de la Fundació Ramon Noguera ha posat a la venda uns 20.000 articles durant tres dies.
L´"outlet social" de la Fundació Ramon Noguera ha posat a la venda uns 20.000 articles durant tres dies.

Unes 4.000 persones han passat durant aquests últims tres dies pel primer "outlet social" que ha organitzat la Fundació Ramon Noguera amb la col·laboració de les firmes Textura i Sita Murt. L'outlet, que va tenir lloc des del passat dijous i fins dissabte al polígon Mas Xirgu de Girona, ha ofert articles amb descomptes de fins al 70%. Una part dels diners aconseguits es destinaran a projectes socials.

La directora de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, va detallar que encara no tenen el total de vendes, però va ressaltar que l'esdeveniment havia estat un "gran èxit" d'afluència perquè ha atret a ciutadans que desconeixien les tasques que porta a terme la fundació. La directora, que va destacar que preveuen tornar-ho a repetir, també va assenyalar que estan "molt contents i satisfets" amb els resultats obtinguts.

Suport de dues marques

Textura i Sita Murt són les dues marques que, oferint part dels seus articles, han ajudat a tirar endavant el projecte. Textura és una de les empreses líders en decoració d'interiors i roba de llar i, durant aquests tres dies, els visitants han pogut adquirir peces de les línies de col·lecció i d'alta costura de la firma amb descomptes que oscil·laven entre el 40 i el 70%. Per la seva banda, Sita Murt és la firma de roba d'una dissenyadora internacional que ha consolidat aquesta marca com una de les més emblemàtiques de la moda catalana.

L'objectiu d'aquesta iniciativa era recollir fons amb les vendes per tal d'impulsar projectes socials. En concret, un 5% del total de beneficis es lliuraran a la fundació. "Encara no tenim dades concretes de tot el que hem venut però la sensació és que ha estat un gran èxit i esperem analitzar-ho en profunditat a partir de la setmana vinent", va explicar Perich.

La directora va explicar que la gran majoria dels clients eren persones que coneixien la fundació tot i que, una altra part, eren visitants que no sabien res sobre els projectes solidaris. "Pensem que es tracta d'una iniciativa que pot tenir continuïtat", va subratllar.

Durant aquesta setmana, la Fundació Ramon Noguera es reunirà amb les dues firmes col·laboradores i decidiran si tornen a repetir aquest projecte. En total, durant aquests tres dies d'"outlet social" s'han posat a la venda uns 20.000 articles.

Enllaços recomanats: Premis cinema