L'Ajuntament de Lloret i el sector privat s'han unit per dur a terme una campanya de promoció del patrimoni cultural de Lloret de Mar, aprofitant que en aquest moment és el període de màxima afluència a la localitat. La promoció consisteix en el repartiment d'uns cupons 2x1 vàlids per accedir al Museu del Mar, el Castell de Sant Joan i el Museu de Can Saragossa que es distribuiran a tots els comerços, bars i restaurants de Lloret adherits a aquesta promoció. El cupons es regalaran juntament amb el tiquet de compra. En paraules del regidor Jordi Orobitg, "l'objectiu és oferir un valor afegit a aquests clients que realitzen despesa a la nostra ciutat i a la vegada fer que coneguin un patrimoni proper que forma part i complementa la nostra oferta".

Per altra banda, Lloret Turisme ja té disponible el seu web en rus (www.lloretdemar.org) i d'aquesta manera amplia a sis els idiomes en els quals està disponible tota la informació turística de Lloret (fins ara, català, castellà, francès, anglès i alemany). La incorporació del rus forma part de l'estratègia de promoció a mercats emergents. Actualment els turistes de Rússia són la segona nacionalitat estrangera amb més presència a Lloret.