Uns 3.000 «instagramers» han fet promoció de la província

Els participants en els concursos organitzats pel Patronat de Turisme han publicat 33.831 fotografies

15.01.2014 | 07:43
Un dels grups d´"instagramers", en la visita que van fer a l´Escala.
Un dels grups d´"instagramers", en la visita que van fer a l´Escala.

Les trenta trobades d'"Instagram your city" impulsades pel Patronat de Turisme Costa Brava Gironaal llarg de 2013 han comptat amb la participació de 2.968 usuaris que han publicat 33.831 fotografies i que han aconseguit 1.040.108 m'agrada (likes) i un total d'1.450.348 impactes a les xarxes socials, segons dades registrades per l'eina Promo&Tweets.

Els cinc concursos més concorreguts, pel que fa al nombre de participants, han estat els que s'han fet a l'Escala, Girona, Cadaqués, Banyoles i l'Estartit. El concurs que ha generat més fotografies ha estat el de Girona, amb 3.500 fotos, seguit del de l'Escala, amb 2.663, i Cadaqués, amb 2.469. El concurs ha tingut lloc en poblacions de la demarcació de Girona, impulsat pel Patronat de Turisme en col·laboració de trenta ajuntaments i oficines de turisme municipals.

Segons el Patronat, "Instagram your city" ha aconseguit l'objectiu pel qual va ser creat: esdevenir una eina rellevant de comunicació; promocionar i divulgar de manera innovadora els atractius i recursos turístics de les destinacions ; generar trànsit i continguts dels usuaris al portal web i a les xarxes socials de la Costa Brava i el Pirineu de Girona (Facebook, Twitter i Instagram), i estimular la interacció i la participació dels usuaris.

Enllaços recomanats: Premis cinema