Els bloguers internacionals Go See Write, TravelDudes, TravelInspirers, Freibeuter Reisen, The Travel Vlogger i Fluent in Frolicking van participar durant la primera setmana d'agost en el primer blogtrip ("viatge de bloguers") de festivals de música de la Costa Brava per donar-los a conèixer, i van arribar a quasi dos milions d'usuaris. La iniciativa promocional ha estat impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona arran de la posada en funcionament de la plataforma digital www.costabravagironafestivals.com. Aquesta plataforma recopila informació sobre els 26 festivals de música que aquest estiu han tingut lloc a diverses localitats i espais de la Costa Brava, que han atret prop de 193.000 persones.

L'objectiu de l'acció és generar contingut, opinions i comentaris a les xarxes socials per tal que contribueixin a la difusió i la promoció de les marques turístiques Costa Brava i Pirineu de Girona, així com al posicionament de la destinació com a terra de festivals. Segons l'anàlisi de l'acció, durant el mes d'agost s'han generat 24,8 milions impressions, emeses per 1.042 contribuents, els quals han generat 3.118 piulades.

Els bloguers han conegut de primera mà la gran i variada oferta de festivals de música, així com la qualitat i la diversitat dels concerts que s'hi programen. Durant l'estada, van assistir a cinc concerts de música de diferent gènere que se celebraven a la destinació en el marc de les programacions dels festivals següents: Festival de Torroella de Montgrí, Festival Castell de Peralada, Festival Internacional de Música de Cadaqués al celler Martin Faixó, Cap Roig Festival i Festival Porta Ferrada. A banda de gaudir dels concerts, van completar l'estada a la Costa Brava amb visites i activitats com ara: Girona Mapping Festival, un àpat gastronòmic a El Vol Espai Gastronòmic, una visita a la Casa-Museu Salvador Dalí de Portlligat, una visita amb tast de vins al celler La Vinyeta, una visita amb tast de formatges a Mas Marcè, una visita guiada de Girona i Peratallada i una excursió en vaixell des de Sant Feliu de Guíxols.

Aquesta acció, a més de donar a conèixer l'oferta de festivals de música de la Costa Brava, pretén promocionar el projecte www.costabravagironafestivals.com.