Una altra companyia s'ha interessat pel vol entre Girona i Madrid. Segons ha pogut saber Diari de Girona, l'aerolínia Sky City estaria plantejant la possibilitat de recuperar aquesta connexió amb dos enllaços diaris, que consistirien en dos trajectes d'anada i dos de tornada. La companyia Sky City és una empresa de recent creació, amb poc menys de mig any de trajectòria. L'aerolínia, amb el domicili social a Girona, es presenta com una empresa que està destinada al «transport aeri comunitari i internacional de viatgers i de mercaderies». Com a administrador únic d'aquesta companyia hi figura Salvador Montserrat, qui va ser l'assessor aeri de la Diputació de Girona. Montserrat va ocupar aquest càrrec fins a principis del 2012, quan el ple de la Diputació va aprovar suprimir la figura d'assessor aeroportuari i transport aeri, amb un cost de 41.000 euros anuals per a la institució provincial.

Així, Sky City hauria mostrat la seva predisposició a prestar la ruta entre els aeroports de Girona-Costa Brava i Madrid-Barajas. La idea de l'aerolínia seria fer, com ja s'havia portat a terme en períodes anteriors, dos vols cada dia: un enllaç d'anada per connectar amb Madrid i un altre de tornada per desplaçar-se cap a Girona. De fet, aquesta ruta es va prestar per última vegada el 27 d'octubre del 2012, quan Ryanair va fer aquest darrer vol entre Girona i Madrid. La companyia irlandesa va decidir posar punt final a una de les connexions amb més passatgers a causa del seu desacord amb les taxes aeroportuàries espanyoles. Des de llavors, s'ha anunciat la intenció per part de més d'una aerolínia de recuperar aquesta ruta, malgrat que cap ha esdevingut realitat. L'últim cas ha estat la companyia Air Andorra, que fa un mes va demanar un acord econòmic amb l'AGi (l'entitat formada per Diputació, Generalitat i Cambra de Comerç, que es dedica a impulsar l'aeroport de Girona) per fer l'enllaç aeri Girona-Madrid.