L'Institut Català de la Salut millora l'atenció en la petició de visites

L'ICS substitueix la resposta robotitzada per operadores en la demanda de dia i hora als CAP

08.07.2015 | 07:20
Un dels centres d´atenció telefònica de l´Institut Català de la Salut.

Les peticions de dia i hora de visita a qualsevol centre d'atenció primària de l'Institut Català de la Salut (ICS) són ateses per operadores, en substitució de la resposta robotitzada que hi havia fins ara, des d'aquest juliol.

El canvi es va posar en marxa el dia 1, de manera que l'ICS ha deixat de recórrer al sistema extern de resposta robotitzada que fins al juny atenia les trucades dels usuaris del sistema sanitari. Tal com van informar els seus responsables, amb aquesta modificació, l'organització vol millorar l'accessibilitat dels usuaris als serveis d'atenció primària i el seu grau de satisfacció amb el servei de cita prèvia telefònica.

Gràcies a la internalització d'aquest servei, els usuaris que truquin als telèfons de cita prèvia 93 326 89 01 o 902 111 444 seran atesos per una de les operadores de què disposarà la central de trucades de l'ICS. L'horari d'atenció serà de les vuit del matí a les deu de la nit, de dilluns a divendres laborables.

L'Institut Català de la Salut també ofereix la possibilitat de programar visita de medicina de família, pediatria, infermeria, odontologia i treball social per internet, a través de l'adreça www.gencat.cat/ics. Aquest tràmit en línia està disponible les 24 hores, tots els dies de l'any. A més, els usuaris també poden demanar hora de forma presencial al seu centre d'atenció primària (CAP).

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema