L'Ajuntament de Llagostera ha incorporat recentment un nou tràmit en línia disponible des de la Seu Electrònica municipal. Es tracta de la "Sol·licitud d'accés a la informació pública", un tràmit que permet a la ciutadania exercir el dret d'accés a la informació pública, tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda. El dret d'accés a la informació pública es pot exercir a partir dels 16 anys.

Amb aquest nou tràmit, que dóna compliment a la nova Llei de transparència, ja són 10 els tràmits que poden fer-se telemàticament amb l'Ajuntament de Llagostera. Els tràmits en línia que hi ha disponibles actualment són: la instància genèrica, les queixes, suggeriments i propostes; la sol·licitud de subvencions per entitats, la sol·licitud d'ús d'equipaments municipals; la sol·licitud del certificat de compatibilitat urbanística; la sol·licitud del certificat de qualificació urbanística, la denúncia de disciplina urbanística, la sol·licitud de llicència de gual i contragual i la recollida de mobles i trastos vells al carrer.

Properament es posaran en servei nous tràmits des de la plataforma E-Tram del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC), tal com ha explicat el regidor de noves tecnologies de Llagostera, Sergi Miquel. Es pot accedir a la seu electrònica de l'Ajuntament de Llagostera accedint a través de la següent pàgina web: www.seu.cat/llagostera.