Una dona i un nadó van resultar ferits dimecres quan baixaven del tren a Celrà. Els fets van succeir al voltant de les quatre de la tarda, quan un tren de la línia RG1 de Rodalies es va aturar a l'estació de Celrà. El nadó, la seva mare i l'àvia viatjaven a l'últim vagó d'aquest comboi. Com que es tractava d'un tren de composició doble, els últims vagons quedaven a la part de l'andana que no està alçada. Quan l'àvia va intentar baixar del comboi amb el nadó als braços, va caure i va quedar al nivell de les vies, just a tocar del tren. La mare, que intentava baixar amb el cotxet, va demanar ajuda i els viatgers del vagó van activar l'alarma perquè el comboi no reprengués la marxa.

A continuació, segons ha informat Renfe, la interventora del tren es va desplaçar fins al lloc dels fets i va sol·licitar assistència sanitària. Una ambulància del SEM es va desplaçar fins a l'estació de Celrà i va traslladar els dos ferits a l'hospital Josep Trueta de Girona. La dona, de 66 anys, va necessitar punts al cap i el nadó, d'un mes i mig, va estar unes hores en observació a causa de les contusions que havia rebut. Pel que fa al tren, que es dirigia cap a Figueres, va reprendre el seu recorregut mitja hora després que es produís l'incident i una vegada ateses les persones ferides.

Segons ha explicat la mare del nadó, la causa de la caiguda hauria estat el desnivell entre el tren i l'andana. De fet, Adif ha confirmat que només es troba alçada la part central de l'andana de l'estació de Celrà, mentre que la resta del paviment és gairebé del mateix nivell que les vies. També ha afegit que si el comboi és de composició simple, l'andana és alçada per a tots els vagons. En canvi, si el tren és de composició doble (com en el cas de l'incident), els últims vagons queden fora de la part central de l'andana i el paviment es troba al nivell de les vies. En funció de la disponibilitat pressupostària, Adif es planteja alçar la resta de l'andana de l'estació de Celrà.