Una desena d'empreses i entitats del sector turístic gironí van participar la setmana passada a l'acció "Pirineu de Girona, 2015-2016", impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona. Les jornades es van dur a terme durant dos dies diferents, amb un esdeveniment celebrat a Màlaga i un a Madrid.

L'acció s'iniciava amb reunions d'intercanvi (workshops) entre professionals de les agències de viatge d'ambdues ciutats i els representants d'entitats i empreses turístiques gironines. Després de les reunions es va fer una presentació de la destinació, a la qual també van assistir periodistes de mitjans de comunicació de Màlaga i de Madrid. La vicepresidenta del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Marta Felip, va participar en la presentació de Màlaga, i el director general del Patronat de Turisme, en l'acte celebrat a la capital.

Marta Felip va destacar que "per primera vegada es presenta aquesta oferta al client a la província de Màlaga, i, de manera regular, a Madrid, en un moment en què el mercat espanyol mostra signes de recuperació i busca destinacions que aglutinin actius naturals, patrimonials, gastronòmics i esportius". Amb aquesta acció promocional i de comunicació es va iniciar el programa d'actuacions amb què el Patronat de Turisme Costa Brava Girona vol donar a conèixer les novetats del conjunt de l'oferta turística del Pirineu de Girona de cara a la propera temporada.