La campanya SelfieYourCity genera més de 1.200 fotografies d'espais gironins poc coneguts. Un total de 137 espais de 45 municipis van ser fotografiats per 249 usuaris d'Instagram, que han generat més de 1.200 fotografies i 42.446 likes.

Seguint la tendència de les selfies a les xarxes socials i donant continuïtat a les accions vinculades amb Instagram del Patronat de Turisme Costa Brava, es va crear el concurs #SelfieYourCity. Aquesta iniciativa ha comptat amb la col·laboració dels consells comarcals i ens de promoció turística de la demarcació de Girona, així com una quarantena d'ajuntaments, i amb el suport de les comunitats d'Instagramers Girona i Descobreix Catalunya.

Amb una durada de sis mesos i la participació de 45 municipis gironins, 249 instagramers van generar més de 1.200 fotografies, que van ser vistes per 228.385 usuaris i van obtenir 42.446 likes. Les fotografies participants portaven l'etiqueta #Selfie més el nom del municipi, i anaven acompanyades de #SelfieYourCity i #InCostaBrava o #InPyrenees, depenent de la zona on tingués lloc l'activitat.

Cada municipi participant en la campanya d'Instagram va definir tres punts fotogènics de la població i per cada un d'aquests punts s'havia d'escollir un guanyador que podia obtenir premis com ara estades, lots de productes, activitats turístiques, visites guiades, àpats en restaurants o entrades a espais, entre d'altres.

Indrets pocs visitats

Amb aquesta campanya impulsada pel Patronat de Turisme es vol potenciar la creació de continguts a les xarxes socials i es promocionen espais i indrets de les destinacions gironines poc concorreguts i visitats a fi de valorar els seus atractius i recursos culturals i paisatgístics, com Sant Hilari, Sant Martí de Llémena. Arbúcies, Isòvol o la Vall de Bianya, o molts altres que els concursants han triat per fer-se les selfies.