La cadena de supermercats Condis va lliurar ahir a la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) els 66.000 euros que es van recaptar a través de la nova edició de la campanya solidària «Una poma per a la vida». La 14 edició d'aquesta campanya es va portar a terme els passats dies 2 i 3 d'octubre, quan llavors es va aconseguir vendre gairebé 44.000 pomes, que es tracta d'unes 3.000 més que l'any anterior.

Segons va informar ahir Condis, la iniciativa ha recaptat un 8% més que en l'anterior edició i destinarà els seus fons als serveis assistencials de Girona i als Hospitals de Dia que disposa la FEM a Lleida, Barcelona i Tarragona. L'objectiu de la campanya és «continuar lluitant contra l'esclerosi múltiple», tenint en compte que es tracta d'una malaltia neurodegenerativa, a més de millorar la qualitat de vida dels afectats, va destacar la cadena de supermercats.

La iniciativa es va portar a terme a 400 establiments Condis de Catalunya i Madrid i va comptar amb la participació d'uns 400 voluntaris, encara que també va permetre la compra virtual a través de la pàgina web de la Fundació.

Creada el 1989 a Barcelona com a entitat privada sense afany de lucre, la missió de la FEM és millorar la qualitat de vida de les persones amb aquesta malaltia i destinar recursos a la investigació, al benestar físic, psíquic i social dels pacients. La FEM compta amb la xarxa d'Hospitals de Dia i ofereix serveis de formació i d'inserció laboral per a persones amb discapacitat física mitjançant el Centre Especial de Treball.