La detecció de problemes per accedir amb cadira de rodes en alguns dels autobusos que cobreixen, sobretot, la ruta entre Salt i el centre de Girona han portat Mifas a demanar millores a l'empresa Teisa. Després d'una trobada amb el gerent de la companyia, les dues parts van acordar que Mifas farà una crida als seus associats perquè informin dels problemes que trobin; després, l'entitat els notificarà a l'empresa de transports per tal que els solucioni.

El president de Mifas, Albert Carbonell, va explicar que la crida per vetllar pel correcte funcionament de les plataformes d'accés als autobusos es fa extensible a totes les línies que cobreixen el transport públic a les comarques de Girona. El mateix Carbonell va concretar que, de vegades, les rampes electròniques instal·lades en els vehicles fallen i requereixen un manteniment constant. En la reunió mantinguda amb Mifas, Teisa es va comprometre a augmentar la periodicitat dels controls d'aquestes rampes -que es faran cada setmana.

La vicepresidenta de Mifas, Anna Maria Guillén, es va reunir amb el gerent de Mifas, Àlex Gilabert, el 4 de gener. Les dues parts van acordar col·laborar per millorar l'accessibilitat dels viatgers amb mobilitat reduïda, de manera que Mifas demana als usuaris que detectin algun problema que els informin de la línia, l'incident, l'hora que es va produir i, si és possible, el número del vehicle. Aquesta informació es transmetrà a l'empresa de transports, que s'ha compromès a posar-hi solució.