Firarebaixa va tancar ahir la seva 24a edició i ho va fer amb la constatació de la recuperació econòmica que es va detectar l'any passat, ja que un 80% dels visitants van realitzar com a mínim una compra, amb una despesa mitjana de 95 euros, a diferència dels 80 euros de l'any 2014. Firarebaixa va rebre un total de 16.000 visitants, un 70% dels quals procedien de Girona i comarca.El saló, que tradicionalment se celebrava el primer cap de setmana de febrer, enguany ha avançat les seves dates fins a finals de gener, per coincidir amb la campanya promocional de Girona10.

Entre dijous i diumenge, els assistents al Palau de Fires van poder beneficiar-se d'importants descomptes, de fins al 70%, dels expositors que van participar a Firarebaixa. Els visitants van poder trobar una varietat de productes de sectors diferents com ara moda per a home, dona, juvenil i infantil, sabateria, mobiliari, roba i parament de la llar, llenceria, complements de marroquineria, òptica i joieria, serveis d'assegurances i esports, entre d'altres.

Considerat l'outlet del teixit comercial gironí, el saló va oferir a les empreses participants la possibilitat d'arribar als clients durant els dies que es va celebrar. Els expositors participants mantenen la tendència positiva dels últims anys i molts d'ells ja van expressar la seva voluntat de tornar l'any vinent. Un 82% dels establiments ja havien participat en l'esdeveniment en més d'una ocasió, i la meitat d'aquests fa més de 10 anys que hi són presents.

Amb la mirada centrada ja em la pròxima edició, l'organització comença ja a treballar activament en la preparació del 25è aniversari d'aquesta fira. L'objectiu per a l'any vinent passa per modernitzar-se, innovar i poder obrir la fira també a nous sectors.