La Costa Brava i el Pirineu es mostren a tres ciutats alemanyes

Dotze entitats i empreses gironines han pres part en fires turístiques a Bremen, Colònia i Stuttgart

13.05.2016 | 00:00

Un centenar d'agències de viatges i operadors turístics alemanys s'han interessat per la Costa Brava i el Pirineu de Girona. Els dies 10, 11 i 12 de maig, s'ha portat a terme a les ciutats de Bremen, Colònia i Stuttgart un cicle de trobades comercials i presentacions promocionals de l'oferta turística de les destinacions turístiques gironines, adreçada a cent agents de viatges i operadors turístics d'Alemanya, i a vint mitjans de comunicació del país. En l'acció han participat dotze entitats i empreses gironines.
El 10 de maig, al Botanika Bremen es va portar a terme la primera presentació i workshop de la Costa Brava i el Pirineu de Girona. Dotze entitats i empreses gironines dels sectors de l'allotjament, del golf, d'activitats de turisme actiu, de turisme de reunions i diversos municipis turístics van mantenir entrevistes amb vint-i-cinc agents i operadors turístics alemanys.
El dimecres 11 de maig, es va realitzar el segon workshop a l'espai Rheinloft Köln de Colònia, amb un total de 48 agents de viatge i operadors turístics, i 12 mitjans de comunicació alemanys.
El cicle de presentacions va finalitzar ahir a l'espai MASH de Stuttgart, amb la participació de 27 representants d'agències de viatge majoristes i minoristes.
Els diversos àpats realitzats durant la campanya itinerant a Alemanya han estat elaborats pels restaurants gironins Es Portal, de Pals, i La Plaça, de Madremanya. El menú ha estat representatiu de la tradició culinària catalana, amb productes locals i vins de cellers de la Ruta del Vi DO Empordà.
Ramon Ramos, director general del Patronat de Turisme Costa Brava de Girona, va manifestar que «fa dos anys consecutius que incidim en el mercat emissor alemany, ja que presenta uns alts índexs de creixement per a la nostra destinació». Ramos va afegir que «ens hi presentem amb una oferta cada vegada més especialitzada i amb productes relacionats amb activitats a la natura, esdeveniments culturals i enogastronòmics».

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema