El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona promociona aquestes àrees turístiques a Madrid, en unes jornades organitzades amb motiu de l'inici de la temporada alta. El programa inclou un cicle de work-shops i presentacions de la destinació, tot pensat per a agents de viatges, prescriptors i periodistes de l'àrea metropolitana de Madrid.

L'activitat promocional es va iniciar dimarts a la central de l'agència de viatges Pangea, amb una trobada promocional i comercial Afterwork MICE Costa Brava Girona, organitzada pel Costa Brava Girona Convention Bureau entre vint entitats i empreses gironines del sector del turisme de negocis, congressos i convencions, i 60 empreses organitzadores d'esdeveniments i agències de viatges especialitzades de Madrid.

Dimecres va tenir lloc, a l'Espai Platea, la presentació en exclusiva del segell de qualitat alimentària Girona Excel·lent a un grup de periodistes enogastronòmics, en el marc d'un dinar elaborat a quatre mans pels cuiners Enrique Díaz i Pep Nogué, que va comptar amb la participació del president de la Diputació, Pere Vila, i del diputat de Promoció Econòmica i Diplab, Josep Antoni Frias.

Seguidament, es va presentar l'exposició itinerant Dalí, Breaking News, impulsada per la Diputació, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l'Agència EFE, al Museo EFE, la Casa de las Noticias.

Finalment, ahir es van dur a terme tres presentacions breus adreçades a periodistes i mitjans de comunicació, bloguers i prescriptors dedicades a la Ruta del Vi de la DO Empordà, a l'oferta de salut i benestar, i a la marca Costa Brava Girona Festivals, en què s'inclou la presentació de la programació de la trentena edició del Festival Castell de Peralada.

Per acabar, en el mateix espai, les jornades de comercialització i promoció turística gironina a Madrid es van tancar amb la presentació, adreçada a un centenar de periodistes, de l'oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu gironí.