L'aerolínia Jet2 obre la porta a reactivar el mercat britànic a la Costa Brava

El Patronat de Turisme incrementa la promoció al Regne Unit aprofitant la nova línia aèria que opera a Girona

14.06.2016 | 15:30
Una de les reunions de treball i promoció que van tenir lloc al Regne Unit · PTCBG

La Costa Brava es promociona amb la companyia Jet2.com a les ciutats de Glasgow, Kettering, Chester i Leeds. El Patronat té previst incrementar les accions de promoció al Regne Unit aprofitant la implantació d'aquesta línia aèria a l'aeroport de Girona. La intenció és reactivar el mercat britànic a Girona i la Costa Brava.

Amb motiu de l'inici de les operacions de la companyia aèria britànica Jet2.com a l'Aeroport Girona Costa Brava, els dies 16, 17, 18, 19 i 20 de maig el Patronat de Turisme Costa Brava Girona va dur a terme a les ciutats de Glasgow, Kettering, Chester i Leeds un cicle de trobades comercials i presentacions promocionals de l'oferta turística de la Costa Brava adreçades a dos-cents agents de viatges, principalment de l'agència majorista Jet2Holidays, i a deu mitjans de comunicació del nord del Regne Unit.

Els dies 16 i 17 de maig, a Glasgow, es va portar a terme la primera presentació a la premsa, adreçada a vuit mitjans, com també el workshop de la Costa Brava, en què entitats i empreses turístiques gironines van mantenir entrevistes amb quaranta agents de viatges. L'objectiu va ser donar a conèixer els atractius i productes específics de la destinació per a la temporada del 2016.

Posteriorment, el 18 de maig, a la ciutat de Kettering, es va realitzar el segon workshop, amb cinquanta-set agents de viatges d'un call center. El cicle de presentacions va continuar a la ciutat de Chester, amb trenta agents, i va finalitzar divendres a Leeds, on s'ubica la central de la companyia Jet2.com, amb la participació d'una vuitantena d'agents de viatges de Jet2Holidays.

El cicle de workshops ha comptat amb la participació de sis entitats i empreses turístiques de la demarcació: el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Lloret de Mar, Castell-Platja d'Aro, Hotel Peralada Wine Spa & Golf, Hotel Carlemany i Prestige Hotels.

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona s'ha marcat l'objectiu de reactivar el mercat britànic a la destinació de la Costa Brava i en aquest sentit ha ampliat l'acció promocional amb l'organització d'un viatge de familiarització i un de premsa del 20 al 23 de maig.

Set vols a Girona de Jet2
La companyia aèria britànica Jet2.com comença a operar de maig a setembre de 2016, amb una freqüència de set vols setmanals, entre les ciutats del nord de Regne Unit -Glasgow, Newcastle i Manchester- i l'Aeroport Girona Costa Brava. Per a la temporada del 2017, l'oferta de la companyia s'ampliarà a set ciutats britàniques més -East Midlans, Belfast, Leeds i Edimburg-, amb setze vols setmanals. Segons ha anunciat la companyia aèria, la previsió per aquesta temporada és transportar a la Costa Brava uns 19.000 turistes, i 64.000 l'estiu del 2017.

L'operador turístic de la companyia aèria, Jet2Holidays, s'ha convertit en l'operador britànic més important que treballa amb la destinació Costa Brava. Per a la temporada del 2016 ha tancat acords de contractació amb quaranta-sis hotels i set resorts (complexos turístics) de la Costa Brava en localitats com ara Lloret de Mar, Tossa de Mar, Platja d'Aro, Calella de Palafrugell, Begur, l'Estartit, Roses, Peralada i Cadaqués.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema