Bon Preu demana als clients que retornin els productes investigats

Salut Pública ha anunciat aquest dijous a la tarda que s'ha procedit a retirar del mercat els lots presumptament contaminats i que es distribueixen a diferents supermercats i establiments de l'estat espanyol

01.07.2016 | 07:04

El grup Bon Preu ha emès un comunicat on demana a tots aquells clients que hagin adquirit en el darrer mes algun dels productes que estan sent investigats pel brot de botulisme, que va afectar dos bombers del parc de Palafrugell que els retornin a l'establiment i els hi serà abonada la quantitat corresponent.

La companyia també informa que, com a mesura de prevenció i mentre s'estan duent a terme les analítiques per part de Salut, ha procedit a la retirada dels seus magatzems i de les botigues tres referències de productes: el pot de vidre de 400 grams de mongetes cuites marca Bonpreu, la safata de 250 grams de bacallà esqueixat dessalat marca Bonpreu i la safata de 250 grams de bacallà esqueixat marca Royal. Salut Pública ha anunciat aquest dijous a la tarda que s'ha procedit a retirar del mercat els lots presumptament contaminats i que es distribueixen a diferents supermercats i establiments de l'estat espanyol.

D'altra banda, el grup Bon Preu també ha explicat que s'ha informat als fabricants dels productes relacionats perquè activin els protocols i duguin a terme les accions pertinents. També asseguren que estan col·laborant estretament amb les autoritats sanitàries per esclarir l'origen dels fets. En aquest sentit, l'empresa osonenca, a través d'un comunicat, ha lamentat les molèsties que aquest fet pugui causar als clients.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema