Una campanya ha de descobrir «la tapa» que millor defineix Celrà

Els comerciants i l'Ajuntament engeguen un projecte per escollir l'aperitiu més característic del poble

07.11.2016 | 07:20

L'Associació de Comerciants de Celrà,? amb el suport de l'Àrea de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local de l'Ajuntament, han posat en marxa aquest novembre el projecte «Celrà al Plat», per determinar quina és la tapa elaborada pels establiments de Celrà que més identifica el municipi.
La campanya, que tindrà lloc els dies 11, 12, 13, 18, 19 i 20 de novembre, té l'objectiu de dinamitzar l'economia del municipi mitjançant la gastronomia i amb la ciutadania com a protagonista.
Hi participaran 10 establiments celranencs, les elaboracions dels quals són les següents: Delícia de Celrà, pastisseria Almíbar; Patates de muntanya de Celrà, de la cafeteria Portlligat; Niu de Celrà, de la Sàlvia; La Morruda, del Centre Cívic la Fàbrica; Cua farcida, de l'Alau Restaurant & Tapes; Ibèric de les Gavarres, de Ca l'Àlex; Castell de Celrà, del restaurant Pirineus; Les celranenques, de la carnisseria i xarcuteria Sergi i carnisseria germans Soler; Broqueta de Mar, de la peixateria Núria; i Sol de Celrà, de la pastisseria Rosa.

Votació i sortejos
Les persones que tastin les tapes de Celrà podran votar quina creuen que és la més representativa del municipi i participaran en dos sortejos: un creuer pel Mediterrani i una nit en un allotjament de Catalunya, tots dos per a dues persones.
L'Associació de Comerciants de Celrà,? amb el suport de l'Àrea de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local de l'Ajuntament han aconseguit la subvenció per a Projectes Innovadors de dinamització del comerç local i de producte singular de la Diputació de Girona, valorada en un total de 2.500 euros.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema