L'Ajuntament d'Olot, ahir, va presentar la cinquena edició de la promoció Olotx2. La voluntat és que la promoció dinamitzi l'activitat dels hostals, restaurants i comerços en les dates més apàtiques de l'any i que alhora serveixi per promoure la Garrotxa com a destí turístic tot l'any.

L'Olotx2 consisteix a fer descomptes per la meitat en el consum d'apats i allotjaments i en descomptes comercials. En l'edició d'enguany, que tindrà lloc els dies 17 i 19 de febrer, la idea és oferir una millor versió de la promoció que l'oferida en les quatre edicions anteriors, que ja van ser un èxit.

La presentació va comptar amb l'assistència del president de l'Associació de Comerciants d'Olot, Jordi Rovira, el qual va assegurar que hi participaran uns 60 establiments.

Per la seva part, el president de l'Associació d'Hostalatge, Gerard Xifra, va destacar la qualitat de les propostes que els restaurants presentaran a l'Olotx2. Va assenyalar que la idea és fer de la promoció una mostra dels plats que els clients podent trobar durant tot l'any a Olot.

Turina Serra (Turisme Garrotxa) va subratllar la coordinació entre les diferents institucions, gremis i entitats que permeten tirar endavant la promoció.

Sobre la base de les dades recollides per part dels allotjaments, restaurants i activitats participants i sondejos a comerços, l'impacte econòmic de l'anterior Olotx2 va ser de 434.196 ?. A més, la pàgina web de l'esdeveniment va obtenir 25.000 visites.