Circular en tren pel pont del ­ferrocarril de Ripoll que travessa els rius Ter i Freser, just abans de la seva confluència, s'ha convertit en un perill. El mal estat d'aquesta infraestructura, d'on se n'han desprès capes de formigó, i on l'òxid està malmetent la part metàl·lica, va cridar l'atenció dels polítics locals durant la visita a l'obra que es va realitzar fa uns dies a la llera del riu.

El regidor responsable de l'àrea de Serveis al Territori, Joaquim Colomer, va explicar que hi manca de «manteniment i inversió» per part d'Adif. Després de sol·licitar-ho a l'empresa ferroviària, l'Ajuntament va rebre una resposta en la qual la companyia assumeix aquests dèficits i explica que ho tenen inclòs en una campanya que s'executarà quan hi hagi disponibilitat pressupostària. En tot cas, Adif no va posar data a aquesta actuació, que ara l'Ajuntament vol forçar després d'aprovar per unanimitat una proposta per a la millora de la conservació del pont. Tot i votar-hi a favor, la republicana Teresa Jordà va qüestionar que no es fes en format de moció «per tenir més força» i va oferir-se perquè el grup d'ERC, juntament amb els diputats convergents, ho traslladin al Congrés espanyol.

El pont del ferrocarril és propietat de Renfe i té sis arcades, amb uns pilars de dos metres d'ample. No disposa d'il·luminació ni voreres i serveix pel pas del tren, tot i que sovint també l'utilitzen alguns vilatans. El pont actual es va construir entre 1940 i 1942, després que l'anterior fos bombardejat durant la guerra civil, i quedés afectat per l'aiguat de l'octubre de 1940. Tot i estar a un nivell superior que el seu predecessor, segueix incomplint l'alçada mínima d'inundabilitat.