Ennatura't ofereix 46 opcions per gaudir de l'oci i el territori

Al mateix temps, el sector hoteler conclou que calen nous establiments de luxe i apostar pel turisme naùtic

21.04.2017 | 10:16
La vicepresidenta i el director del Patronat, en la presentació.

Dues visions diferents de com fer promoció de la Costa Brava, o potser no tan diferents, es van presentar ahir pràcticament a la mateixa hora en dos llocs de la ciutat de Girona. D'una banda, l'Ennatura't, que organitzat pel Patronat de Turisme inclou una cinquantena d'activitats per gaudir del territori i de l'oci en família a la demarcació de Girona. De l'altra, el Gran Debat Hoteler, que va aplegar empresaris i directius del sector turístic i va concloure que a Girona s'ha d'apostar per nous establiments de luxe i per la vinculació amb Barcelona.

La tercera edició d'Ennatura't, el mes de les activitats a la natura, es va presentar ahir a la seu del Patronat de Turisme Costa Brava Girona. Programa quaranta-sis activitats i propostes combinades durant el mes de maig en espais i parcs naturals de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, en el marc de l'Any de la Bicicleta i la Sostenibilitat.

Activitats úniques i exclusives com ara Coastering, sortides en veler a la posta de sol, observació de peixos lluna, i passejada pel camí de ronda de la Costa Brava amb tast de ratafies en barraca de pescadors són algunes de les novetats d'aquesta campanya promocional.

Segons l'informe de l'Ennatura't 2016, l'edició anterior va oferir 140 activitats i promocions en les quals van participar 1.117 visitants i que van generar un impacte econòmic de 83.000 euros. El document recull que el 50 % dels usuaris procedia de les comarques gironines i, el 50 % restant, de l'àrea metropolitana de Barcelona.

Debat Hoteler

Per altra banda, el Gran Debat Hoteler que va tenir lloc al Gran Hotel Ultonia, va concloure que la Costa Brava necessita un projecte estratègic ambiciós que asseguri la seva sostenibilitat com a destinació.

Les claus, segons l'escola d'alta direcció hotelera Les Roches Marbella, passen per elevar el perfil del turista amb una clara aposta per nous establiments de luxe, la vinculació amb Barcelona ciutat i el suport a projectes diferencials com el gastronòmic i el nàutic/esportiu.

Carlos Díez de la Llastra, CEO de l'escola esmentada, ha dirigit aquesta trobada entre importants directius del sector turístic de la zona, i va destacar també com a clau a l'hora d'elevar la qualitat del turisme el factor humà, així com les seves competències per manejar nivells d'excel·lència en el servei, a dia d'avui un punt feble als hotels de la Costa Brava.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Comarques

Un capellà de Madrid diu que Colau té «part de culpa» dels atemptats

Un capellà de Madrid diu que Colau té «part de culpa» dels atemptats

Un capellà de Madrid, Santiago Martín, va sostenir diumenge que l'alcaldessa de Barcelona, Ana...

«Com pot ser Younes? ... no he vist mai a ningú tan responsable com tu»

«Com pot ser Younes? ... no he vist mai a ningú tan responsable com tu»

La colpidora carta d'una educadora de Ripoll que s'ha fet viral a les xarxes

El poble natal dels Abouyaaqoub diu que es van radicalitzar a Espanya

El poble natal dels Abouyaaqoub diu que es van radicalitzar a Espanya

Mrirt i tota la seva regió veïna es coneixen com «la fortalesa de l'ateisme» i és famosa per la...

«Estat Islàmic pretén que arraconem els musulmans que viuen aquí»

«Estat Islàmic pretén que arraconem els musulmans que viuen aquí»

Ha vist com aquests dies el seu poble era el centre informatiu, després que es descobrís que...

Abatut a trets l´autor de la matança de Barcelona

Abatut a trets l´autor de la matança de Barcelona

El fugitiu s'havia amagat en unes vinyes en ser vist per dos agents i una dona a Sant Sadurní...

Enllaços recomanats: Premis cinema